، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر من و باباش

همایش شیرخوارگان حسینی

1394/7/29 10:05
نویسنده : مامان کیان
306 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم جمعه گذشته در تاریخ 24/7/94 همایش شیر خوارگان حسینی بود و من پارسال زمانی که باردار بودم گقته بودم که حتماً سال آینده شما رو به این مراسم می برم .

خلاصه رفتیم برات لباس علی اصغر (ع) خریدیم . نمیدونی چقدر تو این لباس معصوم شده بودی . بی اختیار یاد معصومیت علی اصغر شش ماهه افتادم که چقدر سخت بوده واسه حسین (ع) دیدن اون صحنه که طفل تشنش جلوی چشماش پرپر بشه غمگین امیدوارم هیچ کس اینو تجربه نکنه که هر کسی صبر حسین رو نداره (آمین )

خلاصه اون روز آماده شدیم و رفتیم مراسم ( هرچند شما با هر چی که روی سرت باشه مثل و کلاه و غیره مشکل داری و من چی کشیدم بماندخسته)

اونجا اینقدر شلوغ بود که فکر کنم حداقل 1000 نفری آمده بودن و تو بقل هر کی یه نی نی مثل شما بود حتی بزرگتر . همشون هم لباسی مثل شما پوشیده بودن، حال و هوای خوبی بود .

دیدین هر وقت دست یه شیر خواره رو میگیرین انگشتشو دور انگشت شما حلقه می کنه و ول نمی کنه  الهی که شش ماهه حسین روز قیامت دستتونو ول نکنه (آمین)

خدایا پسرم و همه بچه های دنیا رو سلامت نگه دار به حق پاکی علی اصغرت .( آمین)

اینم عکس های اون روز

 

 

 ماشاالله به پسر گلم بوسمحبت

پسندها (2)

نظرات (0)