، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

گل پسر من و باباش

برای پسر گلم

1394/6/4 19:20
نویسنده : مامان کیان
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه شاهزاده کوچولوی مامان بوس

پسرم امروز که این مطالب رو برات می نویسم شما دقیقاً 3 ماه و24 روزه هستی یعنی من 3 ماه و 24 روزه که مامان شدم هنوزم باورم نمی شه باز هم خدا رو شکر می کنم که هستم ومی تونم بزرگ شدنتو ببینم ،این مطالبو می نویسم که انشالله هروقت برای خودت یه مرد رشید شدی بخونی و امیدوارم که اون لحظه هیچ غمی توی دلت نباشه ودرهمه مراتب زندگی ات موفق باشی و مایه افتخار من و بابا مهدی ،که من مطمئنم همینطور خواهد شد چون من بهت ایمان دارم چشمک

می دونی گلم می خوام اینو بدونی که مرد شدن شاید تصادفی باشه ولی مرد بودن کار هر کسی نیست . ساده ترین درس زندگی اینه که هرگز کسی رو آزار ندی و اگه یه وقت دل کسی رو تصادفاً شکستی حتماً از دلش در بیاری . امروز من وبابا از بودنت لذت می بریم دلم می خواهد وقتی بزرگ شدی تو هم از بودن ما در کنارت لذت ببری و ما رو در کنار خودت بدونی نه در مقابلت و اینو بدونی که دلسوزترین کس به هر شخص پدر و مادرشه. شاهزاده کوچولوالان با هر لبخندت ذوق می کنیم تو می خندی و من از ته دل دعا می کنم همیشه روی لبات خنده باشه همش می گم خدایا حافظ همه بچه ها باش کیان منم نگه دار . (الهی آمین ) و تو اون لحظه واقعاً تو اوج آسمونها هستم بوس روزها و ساعتها رو با بوی نفست طی می کنم مخصوصاً وقتی روی شونه هام خوابت می بره و آروم آروم نفس می کشی صدای نفسهات بهم آرامشی میده که با همه دنیا عوضش نمی کنم زمانی که به دنیا اومدی قسم خوردم که برات بهترین مامان دنیا باشم اینو می دونم که خدا منوخیلی دوست داشته که تو رو بهم هدیه کرده آخه عمه نوشین میگه مادر شدن اتفاقی نیست و نصیب هر کسی نمیشه .

پسرم یادت باشه اوضاع زندگی همیشه اونجوری که تو فکر میکنی پیش نمیره واسه همین سعی کن از اون شرایطی که داری لذت ببری هرچند تلاش همیشه خوبه اما به قول مادرجون آدم وقتی خونه شاه رو میبینه خونه خودشو خراب نمی کنه ... می دونی اینو از وقتی که ما بچه بودیم بهمون می گفت حالا دلم می خواد تو هم اینو همیشه به یاد داشته باشی عزیزم .

هرگز وتحت هیچ شرایطی دروغ نگو یه جایی میخوندم که دروغ ارباب انسانه ، پسرم سعی کن از تجربیات بقیه استفاده کنی و راه اشتباه رو خودت تجربه نکنی یادت باشه که رازتو به بهترین دوستت هم نگی چون هم رازت و هم دوستت رو از دست میدی . مواقعی که احساس کردی تو منگنه هستی ومجبوری چیزی رو بر خلاف میلت قبول کنی قاطعانه نه بگو چون نه گفتن تو رو نجات میده وجواب مثبت دادن جز دردسر چیزی نیست همیشه قبل از هر جواب مثبتی زیاد فکر کن یه وقتهایی آرزو می کنم اخلاقت به بابات بره نمی دونم شاید چون فکر می کنم یه مرد مسئولیت پذیره. خلاصه دلم می خواهد  بهترین باشی وااااااااای  که چقدر حرف برات دارم حتماً الان می گی مامان چقدر نصیحت می کنیخندونک

خب دیگه فکر کنم برای امروز بسه آخه فقط 3 ماه و 24 روزته( به نظرت خیلی زیاده روی نکردم ؟ ) متفکر

آرزویم این است که دلت خوش باشد

نرود از صورت ماهت لبخند

نشود غصه دمی نزدیکت

لحظه هایت همه زیبا باشند

از خدا می خواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر

و نباشی دلتنگ .

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)