، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر من و باباش

شاهزاده من

1394/8/18 17:48
نویسنده : مامان کیان
749 بازدید
اشتراک گذاری

عشق نازم پرنس من الهی همیشه سالم وتندرست باشی الهی که من فدات بشم عزیزم امروز رفتیم دکتر آخه چند وقته که اصلاً اشتهای شیرخوردن نداری و همه رو نگران کردی خلاصه امروز با آقاجون و مادرجون بردیمت دکتر . آقای دکتراینقدرمهربون بود اینقدر باهات بازی کرد که نگو . ( نمی دونم چرا هر جا می ریم همه عاشقت می شن ای بابا ) بگوماشالله زیبا

خلاصه دکتر گفت نگرانش نباشید می تونید غذای کمکی رو شروع کنید نمی دونی من چقدر ذوق کردم یهو رفتم آسمون و برگشتم یعنی نی نی کوچولوی من می خواد به به بخوره خدایا چه زود گذشت خدایا شکرت خیلی خوشحالم .امروز تا از مطب اومدم رفتم تو سایت ها دستور تهیه حریره بادام و فرنی و پوره رو نوشتم تا برات آماده کنم فدات بشم کیانم انشالله یه روزی دور میز با ما غذا بخوری خدایا شکرت از داشتن این خانواده کوچک سه نفریمون محبت

 دیشب هم با بابا مهدی رفتیم عکس هاتو چاپ کردیم از نوزادی تا الان . خیلی وقت بود می خواستم این کارو بکنم اما وقت نمی کردم . عکس هات عالی شدن .

 لطفاً با ریتم بخونید

یه پسر دارم شاه نداره          صورتی داره ماه نداره

به کس کسونش نمی دم        به همه نشونش نمی دم

به راه دورش نمی دم            به دست زورش نمی دم

                                                                      

    شاه بیاد با لشکررررش        پرنسس هاش دور رو برش

واسه دختر کوچیکترش              آیا بدددددم آیا ندددددم

شما بگییید شما بگییید                بین این خواستگارها

کی میشه عروس انشالله 

قابل توجه خواستگاران محترم به خصوص شیما خانومخندونک

لیست خواستگاران کیان تا به الان (در 5 ماه و 27 روزگیش)

نسترن جون

شیرین جون

نیلوفر جون

ستاره جون (البته هنوز چیزی نگفته اما از اعماق چشاش فهمیدم ،آخه یه جوری پسرمو نگاه مي كنه)خندونک

 دختر نجمه جون

دختر شیما جون ( که گفته تو کاری نداشته باش ما بلدیم چطوری پسرتو عاشق دخترمون بکنیم )زبان

خسته شدم از بس در خونمون رو از پاشنه در آوردن خوب شد دختر نیست  چشمک

دیگه می ترسم عکس های جدید پسرمو بزارم . به چشم برادری نگاه کنید لطفاً خندونک

 

وقتی به کیان گفتم ، پسرم یه خواستگار جدید برات پیدا شده .طفلکی بچم این شکلی شد تعجب

پسندها (2)

نظرات (2)

نیلوفر
19 آبان 94 11:16
سلااام چه نی نی ناااازی!!! منم بزارین تو لیست خواستگاراش!
مامان کیان
پاسخ
چشم چی کار کنم دیگه خواستگاراش زیادن عیبی نداره شما هم بیا راستی اسمتونو بگید بزارم تو لیستش و سنتون همینطور نسبتتون با کیانم
مامان حلما
20 آبان 94 23:34
پسملی طلا جانم زنده باشی خاله جون به ما هم سر بزن