، تا این لحظه: 9 سال و 2 روز سن داره

گل پسر من و باباش

اولین عیدغدیرسید کیانم

1394/6/30 22:45
نویسنده : مامان کیان
84 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر عزیزم عیدت مباررررررررک بوسبوسبوسبوس

دیروز اولین عید غدیر شما سید مامانه هزار بار مبارکت باشه پسرم انشالله هزار عید و ببینی  و در همشون شاد و خوشبخت باشی آمین آرام

کیان جونم  دیروز من و شما و بابایی رفتیم خونه آقاجون اینا که همگی اونجا دورهم جمع بودن و شما که فعلاً آخرین سید کوچولوی خاندان موسوی هستی  حسابی واسه همه دلبری کردی عزیز دلم بوس

خلاصه همه با شما بازی کردن و چون صبح برده بودمت حموم ماشالله حسابی سر حال بودی و واسه همه  می  خندیدی آقای خوش اخلاقمبغل

خلاصه آقاجون طبق سنت هر ساله به شما اولین عیدی رو دادن و من اونو تو قلکت انداختم تا برای همیشه برات به یادگار بمونه اینم عکس قلکت زیبا

راستی امروزهفتمین سالگرد ازدواج مامان و باباست (من و بابایی تو یکی از روزهای خوب خدا در تاریخ 11/7/87 با هم ازدواج کردیم ) خوشحالم که امسال سه نفری امروز رو جشن می گیریم و شما هم در کنارمون هستی خدایا هزار بار شکرت .زیبا

 اینم عکس شما و آقاجون ( پدرعزیز بابا مهدی ) در روز عید غدیر  که خیلی شما رو دوست داره .

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)