، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

گل پسر من و باباش

روز تولدت

1394/5/27 18:45
نویسنده : مامان کیان
106 بازدید
اشتراک گذاری

 درزیباترین لحظه جهان عاشق شدیم به هم پیوستیم ، روییدیم و ریشه دواندیم عشقمان به بارنشست و در شیرین ترین لحظه زندگییمان تو متولد شدی و عشق را به نهایت رساندی

خدا رو هزار بار شکر می کنم که به من و بابا مهدی فرشته ای مثل شما داد که هر روز بیشتر از قبل تو دل ما جا باز می کنی ممنون که بالهاتو پیش خدا جا گذاشتی و فرشته زمینی ما شدی بغل

میگن باغبان عمری طولانی داره ،چون با گل سر و کار داره اما من عمری طولانی تر دارم چون همسر و پسری زیباتر از گل دارم زیبا

قربون اون چشمای بازت بشم وروجکمبوس

کوچولوی صورتی من محبت کیان میدونی تو اتاق عمل همه می گفتن واااااای چه بچه صورتی ای ماشاالله

کیان جونم شما در روز 21 اردیبهشت 1394 در ساعت 9.45 صبح با وزن 2600 gr و قد 48 س م دربیمارستان ساسان تهران به دنیا اومدی و اون روز بود که من و بابا خوشبخت ترین آدم های روی زمین بودیم  خدایا برای این همه خوشبختی و دادن فرزندی سالم ازت ممنونم خودت پشت و پناه همه بچه های روی زمین باش. آمین آرام

پسندها (2)

نظرات (0)